22:12

Gick in på timråbo för första gången idag, jag kan säga att det var ödet iaf. Jag och Marcus har ju alltid velat haft en tvåa på sandgatan i Söråker och precis då ser jag att det är en tvåa ledig på sandgatan! Jag klickade in fort som fan och skickade in en intresseanmälan. Så om vi får den får vi flytta in den 15 Januari! Fy fan vad härligt det känns, slipper man ha sovrum/vardagsrum i ett och en riktig toa och ett riktigt kök. Så himla skönt, om vi nu får den. Så håll tummarna! Mamma var snäll och sa att om dem skulle neka oss på grund av något så skulle mamma och pappa borga för oss, så kanske vi får den ändå. Så får hoppas att det inte är så många som har lämnat in en intresseanmälan på just den tvåan när det fanns andra i husen neranför!
Hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0