17:47

Förbannade jävla skitspel. Har suttit med det i tre timmar snart tror jag, men jag klarar fan inte sista banan. Precis när jag har bakat alla bröd, gjort ketchupen och sylten och bara har det lättaste kvar så hinner jag inte! Jävla skit, nu ska jag vara irriterad hela dagen. I alla fall tills jag har ätit. Och det ska jag göra nu.

Spelen hittar ni på www.zylom.com man kan spela i en timma gratis och pröva spelen om man sedan vill kan man bli medlem där för en liten summa i månaden och spela alla spel hur länge du vill. Syster min är medlem där så jag spelar på hennes inloggning (:

Kommentarer
Postat av: sofie

oh, har du också fastnat för cepespelen som jag kallar dom för ? :p love'em! XD

sjukt bra tidsfördriv! :)

2008-12-09 @ 20:36:56
URL: http://sofieedstroem.blogg.se/
Postat av: sofie

oh btw - www.gamenext.se! (Y) :D

2008-12-09 @ 20:37:40
URL: http://sofieedstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0