Utseendefixerad?

Jag vet att jag som så många andra är sjukt utseende fixerad. Dock är jag inte en sådan som går i smink dagen som natt, utan jag har faktiskt aldrig smink på mig hemma. Det åker alltid bort efter jobbet.
Kläder då, ja jag kan säga att jag tänker på vad jag har på mig, men jag är inte speciellt mode intresserad utan jag köper helt enkelt det jag tycker är snyggt. Jag köper inte kläder bara för att det är det som är "inne" just nu eller för att alla andra har det, utan för att
jag vill ha det. Hur är det med er, finns det några modeintresserade som har en annan uppfattning eller tvärtom? Jag tycker vi alla ska tänka som Borat!

                                                
                                    

Kommentarer
Postat av: Malin

mm jag vet,den e ju oxå jätte fiin! funderar faktiskt på att köpa den me ;P bra att ha när de inte är så kallt ute,som en töja typ..

2008-08-27 @ 06:57:32
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag köper åxå bara det som är snyggt, skiter i mode, men ibland så faller de ju rätt in ändå.

Gillar dock inte att blanda stilar, gillar stilrenhet och så. lite vic beckham.

2008-08-27 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0