Helgen

Måste göra en liten update om helgen förresten.

Fredag: Jobbade ifrån tre till tio, kom hem till Marcus vid halv elva ungefär. Då säger han åt mig att han sitter på toa så jag måste vänta utanför lite innan han kommer och öppnar porten. Efter sju minuter ungefär ringer han och säger åt mig att hämta nyckeln på baksidan.
Kliver sedan in i lägenheten, där har han fyllt hela rummet med ljus och på bordet står det ost, räkor, kex, cider m.m.
Är han inte helt underbar så säg.
Efter maten prövad jag på mina outfits som jag visade i ett annat inlägg, från tradera, och gav Marcus en överraskning, haha. Sedan blev det mys hela kvällen.

Lördag: Sov rätt så sent eftersom att vi var upp till fem sex, sedan bar det iväg till Adde för lite poker spel. Måste säga att jag faktsikt var duktig, trots att det var första gången och trots att jag inte vann. Men men, någon gång ska vara den första med.

Söndag: Myste med Marcus, tvättade och sedan fixade han en graderob åt mig, en gående garderob! Hela skrubben har han gjort som en garderob åt mig och det är så perfekt. Ska knäppa lite kort så ni får se vad fint han har gjort.


Kommentarer
Postat av: Kraaam

Vilken helg - han vet hur man skämmer bort sin älskling ;-)

2008-08-08 @ 07:34:49
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0