Halkbana

Gjorde halkbanan klockan åtta i morse, åkte ifrån timrå med två personer till som skulle göra den och min körlärare Ann.
Kom fram ungefär åtta och då var det bara att sätta igång. Blev otroligt nervös när dem sa att vi skulle köra själv, har ju aldrig gjort det, så tanken på att ingen skulle sitta bredvid och säga vad jag gjorde för fel var faktiskt lite skrämmande. Men det var skitkul! Skulle kunna ta om körkortet bara för att få göra halkbanan igen, snurrade och slirade med bilen som en galning ibland, men det var sjukt kul när man visste att det inte skulle hända något större så länge man gjorde det på kontrollerad väg. Kändes lite snuskigt när bilen snodde runt och jag bara farde runt i bilen. Kan säga att jag kommer köra lugnt i vinter iaf!
Nu ska jag och min underbara pojkvän Marcus se Kung Fu Panda (:
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0