23:23

Har ni hört att när klockslaget är lika, ungefär 23:23 som nu så är det någon som tänker på en. Jag lyckas alltid att titta på exakt dem klockslagen.
Har även ändrat dag som vi ska på selånger, det blir lördagen i stället, eftersom att vi ska köpa filmer och chips och annat gott blir det bäst om vi tar det på lördagen.
Ni kanske har undrat om jag aldrig är med Marcus, eftersom att jag bara är hos han på helgerna?
Nu är det så att min mamma vill att jag ska ha körkort och jobb innan jag flyttar och när jag gick i skolan fick inte Marcus vara här på veckodagarna. Så det har blivit så att jag och Marcus bara är med varandra på helgerna och någon enstaka gång på veckorna. Om det är jobbigt?
Visst fan är det jobbigt, men vi har trots detta hållt ihop i ett år och fyra månader. Så i slutet av oktober har jag förhoppningsvis körkort, jobb har jag skaffat nu så det är bara körkortet som fattas innan jag kan flytta in hos Marcus, i våran mysiga lilla etta.
Efter mycket om och men, en liten argumentation så kom jag och mamma överens om att jag skulle bo hos Marcus på helgerna, bara för att hon ville se om vi klarade av det.
Och det har gått galant, längtar ännu mera nu tills vi flyttar ihop.
Nu tror säkert ni att min mamma är ett överreagerande, kontrollerande psyko, men så är det inte. Hon är bara väldigt rädd om mig och vill att det ska gå bra för mig, och det är jag tacksam för. Visst kan det gå överstyr ibland, jag är snart nitton år gammal och måste fråga om jag kan åka till min pojkvän. Men thats life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0