23:21

Jag har verkligen fått kärleksnojja den här veckan, varje sekund, varje minut, exakt hela tiden tänker jag på hur underbart det skulle vara i armarna på Marcus. När jag ligger i sängen önskar jag att jag kunde känna hans andetag emot min nacke, eller när han lite diskret pillar bort hår som killar honom i näsan. Till och med när jag sitter och kissar saknar jag när han står och borstar tänderna bredvid mig eller står i duschen med sin underbara kropp och sjunger på en vacker låt.
Känner mig poetisk på grund av all kärlek som jag känner att jag vill ge honom just nu, skulle kunna ställa mig nedanför hans fönster och sjunga en serenad om hur vacker hans vader är.
Är jag inte kär så säg. Marcus Öberg <3 ettår&fyramånader in i evigheten.
                    

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du haft en bra dag. :)

2008-08-13 @ 23:45:30
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0