23:18

Ännu en dag i stekarstan, har jobbat fyra timmar hittills när jag har jobbat, men i morgon ska jag jobba tolv till sju, så det blir lite fler timmar än vad jag är van vid. Men det ska nog gå det med, det enda som är jobbigt är att försöka hålla reda på allting, och det blir ännu svårare när någon annan har tagit beställningen och sedan säger att jag ska ta över. Har ingen aning om vems hamburgare, eller vems korv som är vems. Så då får jag fråga om igen.
Antar att det blir lättare när jag får stå där själv, då jag kan göra det på mitt sätt och jag vet exakt vems som är vems. Vi får se vi får se.
I morgon ska jag till kärleken min efter jobbet med, ska bli härligt att andas ut och ta igen sig, för det känns faktiskt som en semester när jag är hemma, hos mig och Marcus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0