23:13

Har varit ute en sen sväng med hunden, smsade Sandra Wallgren att hon skulle följa med mig så vi kunde snacka skit om alla. Jag tycker om att snacka skit när man inte har sp mycket göra. Folk man stör sig på, eller skulle vilja hacka sönder med en ishacka, för tro mig, det finns faktiskt sådana folk för mig med.
Efter vi snackat lite skit, pratade vi lite om jobbet, katterna och annat skit. Sedan bet Tinka mig i handen så jag fick en blodpropp sedan ringde syster Sandra och den pratstunden gick till så här:

Sandra: Jag har slagit huvudet.
Petra: Blöder du?
Sandra: Ja, skitmycket.
Petra: Har du slagit hål i huvudet?
Sandra: Nej, bara skinnet tror jag.
Petra: Har du slagit hål i skinnet?
Sandra: Ja.
Petra: Okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0