18:48

Sitter och funderar vad det är för fel på mina naglar. Först blev det tummen, hade ont i den i flera dagar, sedan när jag skulle ta på mig jeansen så åker hela nagelbandet upp. Och igår kände jag att jag hade jätte ont i pekfingret, och idag är fingret alldeles rött och nagelbandet har nu åkt upp på det fingret med. Visade mamma och hon sa att jag hade infektion. I fingrarna? Så nu har jag plåster på tummen och pekfingret på den vänstra handen, det går rätt så klumpigt att skriva eftersom att jag måste använda långfingret och ringfingret i stället för långfingret och pekfingret.

Kommentarer
Postat av: Kraaam

Javisst kan man få infektion i fingrarna - har haft det själv och det gör sjukt ont samt att när det väl går över blir det massa gammal hud och äckligt värre....stackars dig.

2008-08-19 @ 22:04:01
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0