16:43


Blev inget jobb idag, men däremot onsdag, torsdag, fredag & söndag ska jag jobba. Skönt ändå att vara ledig idag, blev en jävla dag igår. Var sjukt trött när jag kom hem, åt middag sedan slängde jag mig i sängen och somnade på momangen. Vaknade upp lite då och då och klädde av mig ett plagg åt gången, gick lite drygt att komma i sängen i helt men det gick i alla fall.
Om cirka två veckor har jag halkbana så vi får se hur det går. Har kommit långt på körlektionerna i alla fall, fick pröva på panikbromsningar och diverse saker. Lite obehagligt var det dock att tokbromsa när man körde ca. 70 kilometer i timmen. Äsch, jag hade ju bilbälte på mig.

På söndag blir det selånger, innan jag börjar jobba, med älsklingen min. Får se om vi hittar lite filmer, några gamla godingar man kan köpa. Sedan köper man lite chips och annan skit man kan äta och tittar omkring om det finns något fint att köpa sedan jobba.


Vilken dag ska ni på selånger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0