14:27

Snart ska jag åka hem till lägenheten, till min Marcus. Han ringde förut och sa att han hade en överraskning så jag skulle köpa med mig en dricka och ketchup... (?) Nu har han planerat något snuskigt iaf! Hahah.
Kan faktiskt föreställa mig hur han står där i stringkallingar över mig och trycker ketchup över sig samtidigt som han dansar och smörjer in sig i ketchup. Var det det du hade tänkt dig älskling? Sedan skölja bort det med lite Cola.

Verkar som att Inez tycker bra om mig iaf, eftersom att jag ska få jobba hela nästa vecka och kanske helgen. Bra med lite extra peningar. Så nu har jag jobbat måndag, tisdag, onsdag på Inez och torsdag på travet. Sedan gått ut med hunden före eller efter jobbet, träna lydnad med henne och linföring. Känns som att jag inte alls har suttit mig ner och tagit det lugnt och det känns i ryggen. Men det är så härligt att äntligen få något att göra i stället för att sitta hemma hela tiden.
Nu är det nog för mig, ska titta lite på youtube och sedan packa lite grejjer som ska med till Marcus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0