13:12

Börjar jobba klockan fem, ska kanske stå lite själv idag för att se om jag klarar av det. Men jag tror faktiskt att det kommer att gå mkt bättre att stå själv än med någon. Det enda jag är orolig för är att jag inte slka hitta vart allting är och att jag inte har någon att fråga då. Men det ska nog gå bra ändå (:
Sitter och spelar betapet. kan inte beskriva med ord hur irriterad jag blir när någon lägger ord som är värd 64 poäng till exempel. Det är sådana folk som inte har något bättre för sig som bara sitte och spelar hela tiden. Vilken tur att jag inte är någon av dem.
Nu måste jag ta in hästen för det regnar, be right back!



                                           
               
                       
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0