12:14

Hej alla barn nu blir det barnprogram!

Vaknade tio idag, klev upp tjugo i elva. Kände att jag måste upp tidigt om jag inte ska få ont i huvudet, plus att jag somnade tidigt igår, var så sjukt trött.
Ska jobba ikväll igen på Inez, från sex till tio. Så då får vi se om allt jag lärde mig igår sitter lite bättre idag så jag inte behöver fråga så mkt. Har lärt mig sköta kassan iaf, det var inte så svårt. Bara man lär sig vilket som är vilket och när man ska trycka in tillbehör och vad som är tillbehör så var det inte så svårt.

Nu ska jag göra ett körkortsprov och sedan ta mig en promenad i solen. Vad ska ni göra idag?

                                      




Kommentarer
Postat av: Kraaam

2008-08-08 @ 07:35:14
Postat av: Kraaam

Men åh - hur gick det på körkortsprovet?

nyfiken

2008-08-08 @ 07:36:03
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: sanna

Hej!

Vi är nog borta under lördagen kom gärna bort på söndag så kan vi skjutsa bort grejerna åt er. Jag måste leta reda på en sladd som ska vara till tavlan också, som jag inte hittar men den ligger väl i någon ouppackad kartong.



Ebba fyller 1 år på söndag också. Vet inte om ni har planerat att gå bort till Åsa & Mogge. Annars träffas ju vi där. Vi tar grejerna antingen före eller efter då - om ni har tid.

Ha en toppenfin helg och hälsa brorsan.

Kram!

Sanna

2008-08-08 @ 12:01:29
URL: http://sannamarie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0