11.55

Jag är så trött så trött, även fast jag faktiskt sovit hela natten, jag brukar vakna upp flera gånger sedan somna om. Men inatt gjorde jag inte det.
Ska åka och jobba om tre timmar, ork inte. Skönt att det inte är något fin väder för jag kommer inte hinna vara ute något idag, så jag missar inte solens strålar!
Till helgen ska jag vara hos Marcus, vi ska fixa garderoberna för jag får inte plats med alla mina kläder annars. Haha.


                                
                                                                                 Är det där på riktigt??!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Petra!

Skriver till dig för du verkar lättast att nå. Jag träffar Marcus så sällan, och blev lite besviken att han inte dök upp på Isabelles 5 års kalas i lördags. Alla var där utom han.



Hur som helst, kan du be honom komma och hämta sina saker i förrådet för vi ska greja till veckan och behöver utrymmet. Det är ett glas skåp och en öppen spis. Vore bra om vi fick bort det. Jag har även en tavla som jag tänkte höra om han ville ha - det är en sådan där tavla med bilar och belysning.

Många kramar och lycka till med körkortet.

Sanna

2008-08-01 @ 16:06:08
URL: http://sannamarie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0